Sedia membantu anda!

Hai, saya Emillia pengedar Shaklee anda di Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Penghantaran ke seluruh Malaysia.

I'm Emillia Your Shaklee Independent Distributor at Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Delivery throughout Malaysia.

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday 23 April 2015

E Sell Set Bajet Kulit Cantik

Bismillahirrahmanirrahiim..

Semoga semua ceria2 & positif. Moga jadi magnet kebahagiaan.

Kat sini nak share: anda boleh buat belian set bajet cantik jer.. eh.. set bajet kulit cantik Shaklee. :) dengan hanya klik pada gambar di bawah. Selamat membeli dan bertukar menjadi sihat & cantik! InsyaAllah.

[CLICK TO BUY] Set Bajet 1 - ESP + Vitamin C Sustained Release


[CLICK TO BUY] Set Bajet 2 - NutriWhite Foaming Cleanser + ESP + Vitamin C Sustained Release


Nak harga 15-20% LEBIH MURAHHH?

Jom Daftar Ahli.

Contact: Emillia 0132226473

No comments:

Post a Comment