Sedia membantu anda!

Hai, saya Emillia pengedar Shaklee anda di Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Penghantaran ke seluruh Malaysia.

I'm Emillia Your Shaklee Independent Distributor at Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Delivery throughout Malaysia.

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Saturday 18 April 2015

Ajaibnya! Dream House dari VISION BOARD ke REALITI!

Bismillahirrahmanirrahim..



Vision board

Salah satu cara untuk kita berjaya adalah fokus. Vision board membantu untuk kita fokus dengan apa yang kita nak.

Ini adalah salah satu Law of Universal Attraction.

John Assaraf & papan visi

Suatu hari anak John Assaraf yang pada ketika itu berumur 5 tahun datang ke pejabatnya. Dia ternampak banyak kotak yang belum dipunggah.

Anak: Apa yang ada dalam kotak tu ayah?

John Assaraf: oh..dalam tu ada vision board ayah.. 

Anak: Vision board tu ape ayah?

Lantas John Assaraf mengeluarkan vision board dari dalam kotak & tunjuk pada anaknya.

John Assaraf sendiri terkejut apabila menarik vision board yang kedua.

Dalam vision board tu ada rumah yang dia duduki sekarang!

Gambar rumah tersebut beliau potong daripada majalah Dream Homes.

Vision board tu dibuat pada tahun 1995 dan selepas 5 tahun ia menjadi realiti tanpa beliau sendiri sedar!

No comments:

Post a Comment