Sedia membantu anda!

Hai, saya Emillia pengedar Shaklee anda di Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Penghantaran ke seluruh Malaysia.

I'm Emillia Your Shaklee Independent Distributor at Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Delivery throughout Malaysia.

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday 26 March 2015

Tips Kulit Muka Cantik

Bismillahirrahmanirrahim..

Semoga kita sentiasa bermuhasabah diri dan beristighfar ke atas segala dosa2 lalu, sedang @ akan dilakukan.

Tengok orang lain kulit muka cantik, kita pun mulalah tak senang duduk. Tambah pulak bila tengok kulit muka kita teruk, kusam, berjerawat, sunburn, macam2 lah lagi masalah kulit.

Tapi kalau kita pandai dan tahu caranya pasti kita juga akan dapat kulit wajah yang diidamkan.

Hari ni nak cerita macam mana nak dapatkan kulit muka yang flawless dan gebu dengan cara yang selamat tanpa menggunakan bahan kosmetik yang bahaya.


1) Protein

Kulit kita terdiri daripada protein. Jadi amatlah penting kita mengamalkan pengambilan protein yang berkualiti yang mengandungi kesemua 9 asid amino penting. Pengambilan protein yang berkualiti dan mencukupi akan menggantikan sel2 kulit mati dengan sel2 kulit baru. Hasil dari penggantian ini akan terhasillah kulit wajah yang muda dan bersih.

Recommended: Energizing Soy Protein

2) Vitamin C

Vitamin C terkenal sebagai ejen pemutih kulit dan membantu dalam pembentukan kolagen di dalam tubuh manusia. Kandungan antioksida yang tinggi membantu kulit menjadi lebih muda dan tiada kedutan.

Vitamin C Sustained Release Shaklee adalah vitamin c yang terbaik di pasaran. Ianya disertakan rosehip dan bioflavonoids. Teknologi sustained release membantu vitamin c dibebaskan secara perlahan-lahan ke dalam tubuh setiap sejam selama 5 jam berturut-turut.

Anda disarankan untuk memilih vitamin c yang mempunyai teknologi ini supaya pembaziran vitamin c tidak berlaku. Ini kerana pengambilan vitamin c secara berlebihan akan menyebabkan vitamin c disingkirkan ke dalam urin. Boleh juga menyebabkan cirit-birit.




3) Vitamin E

Vitamin E Shaklee  sangat istimewa kerana ianya mengandungi Selenium yang membantu penyerapan vitamin E yang sempurna. Selenium ini penting dalam penghasilan Glutathione yang berfungsi untuk mencerahkan kulit. Ianya juga berfungsi sebagai sunblock.


4) B Complex

Vitamin B mampu memberi efek 'glowing' pada kulit. Vitamin B9, Vitamin B6, & Niacin dalam Vitamin B3 membantu kulit untuk menerima oksigen secukupnya membantu kulit untuk bernafas dengan sihat. Hasilnya kulit menjadi bersih & sihat.

Vitamin B5 mengecilkan liang pori dan menghaluskan kulit.

   5) Vivix & Shaklee Collagen Powder


Kedua-dua produk ini memang telah terbukti menghasilkan kulit wajah jauh lebih muda dan flawless. Kulit anda akan menjadi glowing dan segar. Kandungan antioksida yang tinggi di dalam Vivix menjadikan ia produk ajaib 1001  manfaat. dibuat dari anggur muscadine yang mempunyai kandungan antioksida tertinggi berbanding delima & buah-buahan lain.



Shaklee Collagen powder pula adalah produk collagen terbaik di pasaran dimana ia menggunakn sisik ikan merah yang hidup jauh di dalam laut sejuk. Ianya mempunyai kuasa penyerapan yang terbaik jika dibandingkan dengan kolagen yang banyak di pasaran. Penggunaan 8 minngu berturut-turut akan membuat kulit anda tegang dan muda.

#Ingin menjana pendapatan 3-5 angka hanya dari rumah?   
#Anda sedang mencari produk kesihatan untuk anda dan seisi keluarga?
#Anda mencari konsultasi terbaik dari pengedar produk kesihatan anda?

Saya sedia membantu!!
 

Lots of love, 
 

Emi | 0132226473
Shaklee ID | 1102784
Pearl V-TA
When Health Matters Most

Anda rasa post ini bermanfaat? Feel free to like and share. Sebarkan bahagia.


No comments:

Post a Comment