Sedia membantu anda!

Hai, saya Emillia pengedar Shaklee anda di Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Penghantaran ke seluruh Malaysia.

I'm Emillia Your Shaklee Independent Distributor at Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Delivery throughout Malaysia.

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sunday 22 March 2015

Atasi Letih Dan Mengantuk

Bismillahirrahmanirrahim..

Moga Allah sentiasa memberkati kita & moga kita semua dimasukkan ke dalam syurga tanpa hisab...amiin.

Hari ni nak cerita pasal macam mana kita nak pastikan diri kita sentiasa bertenaga dan energetik. You all, kalau badan kita penat dan sering mengantuk, itu maknanya badan kita ni kekurangan sesetengah nutrien. Jadi amatlah penting untuk kita top up nutrien yang kurang tu dengan pengambilan makanan tambahan yang dapat menghilangkan kelesuan itu.

Hehehe..ayat skema sokmo saya ni. Ok jom tengok set untuk tambah kecergasan tubuh kita.


Set Kecergasan

Salah satu kombo terbaik untuk kekalkan tenaga anda sepanjang perjalanan jarak jauh / dekat atau kecergasaan badan setiap masa.

Juga sesuai digunakan buat mereka yang gemar bersukan dan beriadah 😎


Pakej ini terdiri daripada:

1.Cinch Tea; Membekal tenaga
2.Vitalea; Multivitamin melengkapkan keperluan vitamin demi fokus anda 😎 sepanjang perjalanan
3.Performance Drink; Mengimbangkan elektrolit dalam badan dan menyegarkan badan dan bertenaga
-----------
Harga RRP untuk set ini adalah RM 303+

Nak lebih berbaloi? Jom jadi ahli seumur hidup
Daftar ahli dan anda pasti dapat lebih banyak peluang baik dari segi untung dan untung lagi
Untung apa tu? Jom hubungi saya!


Keistimewaan dan Kelainan Shaklee adalah:

Sentiasa Selamat
Sentiasa Berkesan
Sentiasa Mesra Alam

Jom ikhtiar kesihatan cemerlang bersama Shaklee

#Ingin menjana pendapatan 3-5 angka hanya dari rumah?   
#Anda sedang mencari produk kesihatan untuk anda dan seisi keluarga?
#Anda mencari konsultasi terbaik dari pengedar produk kesihatan anda?

Saya sedia membantu!!




Lots of love, 

Emi | 0132226473
Shaklee ID | 1102784
Pearl V-TA
When Health Matters Most

Anda rasa post ini bermanfaat? Feel free to like and share. Sebarkan bahagia.

No comments:

Post a Comment