Sedia membantu anda!

Hai, saya Emillia pengedar Shaklee anda di Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Penghantaran ke seluruh Malaysia.

I'm Emillia Your Shaklee Independent Distributor at Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Delivery throughout Malaysia.

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday 23 March 2015

Kurus & Cantik dengan Lecithin

Bismillahirrahmanirrahim..

Moga kita semua terselamat dari azab Allah.

Hari ni nak cerita bab kurus pulak. Kurus dengan Lecithin.


Apa itu Lecithin?


Fungsi Lecithin


Mengapa Lecithin penting untuk kurus?








Siapa yang patut ambil Lecithin?


Jadi kalau anda nak badan yang slim, ramping, ringan nak bawa, boleh la cuba Lecithin yang hebat ni.. Ramai cuba & berkesan. InsyaAllah..


#Ingin menjana pendapatan 3-5 angka hanya dari rumah?   
#Anda sedang mencari produk kesihatan untuk anda dan seisi keluarga?
#Anda mencari konsultasi terbaik dari pengedar produk kesihatan anda?

Saya sedia membantu!!
 
Lots of love, 
 
Emi | 0132226473
Shaklee ID | 1102784
Pearl V-TA
When Health Matters Most

Anda rasa post ini bermanfaat? Feel free to like and share. Sebarkan bahagia.

No comments:

Post a Comment