Sedia membantu anda!

Hai, saya Emillia pengedar Shaklee anda di Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Penghantaran ke seluruh Malaysia.

I'm Emillia Your Shaklee Independent Distributor at Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Delivery throughout Malaysia.

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday 24 March 2015

ESP Buat Ramai Jatuh Cinta

Bismillahirrahmanirrahim..

Moga kita semua dapat berjumpa di syurga kelak. Amiin.

Hari ni saya rasa nak sangat kongsi kesan ESP yang sangat2 best.


ESP ni ada banyakk sangat kebaikan dia.

Antaranya:

1) Kuatkan rahim (kita orang perempuan kene jaga rahim betul2)
2) Gebu, putih, licinkan kulit
3) Membekalkan tenaga segera
4) Kuatkan ingatan
5) Membanyakkan susu yang BERKUALITI
6) Indeks Glisemik rendah menjadikan ESP sangat sesuai untuk pesakit Diabetes.
7) Lembutkan tapak kaki dan atasi tumit merekah.
8) Ganti kulit mati dengan kulit baru yang menjadikan kulit berseri
9) Awet muda
10) Hilangkan parut, stretchmark
11) Cegah osteoporosis dan sakit jantung
12) Cegah kanser dengan kewujudan Isoflavones yang tinggi

Sebenarnya banyak lagi khasiat ESP ni.. sebab tu ESP ni sentiasa jadi Hot Product kat Shaklee.. Ratusan ribu ESP terjual setiap bulan! Yang belum cuba, bila lagi?

Ni nak kongsi HASIL dari konsisten minum ESP.














#Ingin menjana pendapatan 3-5 angka hanya dari rumah?   
#Anda sedang mencari produk kesihatan untuk anda dan seisi keluarga?
#Anda mencari konsultasi terbaik dari pengedar produk kesihatan anda?

Saya sedia membantu!!
 
Lots of love, 
 
Emi | 0132226473
Shaklee ID | 1102784
Pearl V-TA
When Health Matters Most

Anda rasa post ini bermanfaat? Feel free to like and share. Sebarkan bahagia.

No comments:

Post a Comment