Sedia membantu anda!

Hai, saya Emillia pengedar Shaklee anda di Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Penghantaran ke seluruh Malaysia.

I'm Emillia Your Shaklee Independent Distributor at Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Delivery throughout Malaysia.

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday 17 March 2015

Kepentingan Detox

Bismillahirrahmanirrahim...

Hai, saya doakan kita semua bakal masuk syurga tanpa hisab. amiin.



Hari ni nak cerita pasal pentingnya detoks. Tahu tak, kalau kita tak detoks, sia2 je kita makan apa2 vitamin @ makanan sebab nutrien2 tak dapat diserap dengan sempurna. Detoks tu apa pulak? Detoks tu proses penyingkiran toksin2 dan lendir2 yang terdapat dalam darah, usus, hati. Kalau kita tak detoks, susaj kita nak sembuh dari apa2 penyakit.

Macam mana nak detox?

Boleh pilih produk untuk detox:

1)Alfalfa
2)DTX Complex
3)Garlic
4)HerbLax
5)Vivix

Daripada kita membazir beli macam2 vitamin tapi tak berkesan, better kita detox dulu badan kita. Barulah berbaloi pelaburan kita.

Fakta:

Korang tahu tak kalau jerawat tumbuh sekitar bawah dagu, maksudnya ada masalah berkaitan perut (digestion). Maksudnya banyak toksin sebab tu stress,kurang tidur, letih terlampau. Semua punca dari toksin yang banyak dan sebab tu jerawat pun muncul kat dagu. Ini fakta yer bukan saya saja- saja reka


#Ingin menjana pendapatan 3-5 angka hanya dari rumah?   
#Anda sedang mencari produk kesihatan untuk anda dan seisi keluarga?
#Anda mencari konsultasi terbaik dari pengedar produk kesihatan anda?

Saya sedia membantu!!


Lots of love, 
Emi | 0132226473
Shaklee ID | 1102784
Pearl V-TA
When Health Matters Most

Anda rasa post ini bermanfaat? Feel free to like and share. Sebarkan bahagia.

No comments:

Post a Comment