Sedia membantu anda!

Hai, saya Emillia pengedar Shaklee anda di Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Penghantaran ke seluruh Malaysia.

I'm Emillia Your Shaklee Independent Distributor at Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Delivery throughout Malaysia.

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday 30 June 2015

Vitamin E Shaklee TERBAIK!

Bismillahirrahmanirrahiim..




Kenapa Vitamin E Shaklee adalah yang terbaik di pasaran?

Kerana kini ditambah dengan GRAPE SEED/Biji anggur..


Kelebihan GRAPE SEED EXTRACT yang terkandung dalam pek baru VITA E COMPLEX SHAKLEE.

Mengikut kajian saintifik Minyak Biji Anggur terbukti amat berkesan untuk membantu mengatasi masalah KANSER serta amat baik untuk awet muda dan memelihara kecantikan badan jika diamalkan secara konsisten.

Grape Seed Extract juga terbukti berkesan untuk menguatkan sistem imun badan, menurunkan paras kolestrol menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul, serta merencat pembengkakan dan keradangan.

KENAPA GRAPE SEED OIL?

Sebabnya dalam Minyak Biji Anggur terdapat Oligomeric Proantho Cyanidin(OPC) yang lebih tulen berbanding kumpulan fitonutrien yang lain,

OPC pula merupakan anti pengoksidaan yang paling berkesan dan mampu melindungi tisu-tisu daripada pelbagai kecederaan pengosidaan.

OPC juga adalah 50 kali ganda lebih kuat daripada Vitamin E dan 20 KALI GANDA LEBIH KUAT DARI VITAMIN C.

OPC berfungsi memusnahkan ‘radika bebas’ yang boleh memusnahkan badan manusia. Dalam erti kata lain, OPC inilah yang bertindak MEMBANTU MENGATASI MASALAH KANSER bagi mereka yang sedang mengalami masalah penyakit kanser atau bertindak sebagai benteng daripada serangan penyakit yang ditakuti itu.

Di samping itu, OPC yang amat kaya dengan protein terutamanya kalogen serta lebih kuat dari Vitamin E (50 kali ganda) dan C (20 kali ganda) menjadikannya sebagai makanan yang paling baik terhadap pembentukan sel dan tisu.

Sekaligus ia juga baik untuk awet muda dan memelihara kecantikan.

Selain daripada kehebatan Minyak Biji Anggur dari sudut kajian saintifiknya itu kelebihan anggur juga turut termuat d dalam At-Tibb An Nabawi (Perubatan Nabi), yang menyatakan bahawa anggur adalah sebaik-baik buah dan yang paling banyak manfaatnya.

Ianya berfungsi sebagai buah, minuman dan juga ubat. Tidak hairanlah jika di dalam Al-Quran disebut sebanyak 11 tempat mengena buah anggur.

 #Ingin menjana pendapatan 3-5 angka hanya dari rumah?     #Anda sedang mencari produk kesihatan untuk anda dan seisi keluarga? 
#Anda mencari konsultasi terbaik dari pengedar produk kesihatan anda?

Saya sedia membantu!!
 
Lots of love, 

Emi | 0132226473
Shaklee ID | 1102784
Pearl V-TA
When Health Matters Most

Anda rasa post ini bermanfaat? Feel free to like and share. Sebarkan bahagia.

No comments:

Post a Comment