Sedia membantu anda!

Hai, saya Emillia pengedar Shaklee anda di Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Penghantaran ke seluruh Malaysia.

I'm Emillia Your Shaklee Independent Distributor at Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Delivery throughout Malaysia.

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday 17 June 2015

Ramadan Legacy App

Bismillahirrahmanirrahim..

Nak share satu app. Namanya Ramadan Legacy.

Apa yang bestnya app tu?

🚨Mula-mula dia mintak 3 goal yang kita nak capai sepanjang ramadhan. Thats personal goal. So app tu akan bantu kita track sejauh mana kita capai goal tu.

🚨Then, die track juga basic ibadah yang sepatutnya kita lakukan seharian. Solat, puasa, berapa page baca Al-quran.

🚨Die juga ada provide journal. Kita boleh tulis ape2 yang kita rasa at that moment. Atau mubasabah masa ramadhan nanti.

🚨Die jugak connect kita dengan 10000 muslim seluruh dunia, keep sharing status tentang ramadhan atau bagi tips. Kita jugak boleh jumpa ramai lagi muslim yang berpuasa sambil meningkatkan amalam-amalan sunat.

🚨Dia jugak ada 'knowledge library' yang sediakan PDF tentang ramadhan yang boleh kita buat bahan bacaan sepanjang ramadhan.

🚨Last but not least - my favourite - is the doa, hadith and ayat of the day. Setiap hari kita akan dapat doa baru, hadith baru dan ayat baru utk diamalkan bersama.

Musim handphone kat tangan ni, kalau tak mampu nak jauhkan dari kita, elok kita manfaatkan bersama ke arah . Selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment