Sedia membantu anda!

Hai, saya Emillia pengedar Shaklee anda di Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Penghantaran ke seluruh Malaysia.

I'm Emillia Your Shaklee Independent Distributor at Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Delivery throughout Malaysia.

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday 3 June 2015

Make Up Remover NutriWhite yang Bestt

Bismillahirrahmanirrahiim.. 

Makeup remover PENTING untuk membantu: 

1) Menyingkirkan kesemua bahan dalam alat kosmetik/bedak/sunblock lotion yang digunakan, serta membersih segala kotoran dan habuk yang melekat pada permukaan kulit.



2) Mengurangkan risiko ditumbuhi jerawat, blackhead, whitehead dan lain-lain akibat daripada pori-pori yang tersumbat oleh kotoran.

3)Merangsang proses penggantian sel-sel baru melalui penyingkiran sel-sel kulit lama yang telah mati.Membantu kulit untuk bernafas pada waktu malam.

Kenapa NutriWhite Make Up Remover ni special berbanding brand lain?
Jawapannya: Ia TIDAK BERMINYAK berbanding makeup remover yang lain. 

Cara-cara menggunakan MakeUp Remover Nutriwhite:

1) Picitkan sedikit makeup remover ke tapak tangan dalam 1@2 cm.. kemudian sapu rata ke permukaan wajah anda..

2) Ambil cotton muka yang bersih, sapukan wajah anda yang ada makeup remover tadi sehingga bersih terutama bahagian mata yang ada eyeliner@maskara. guna cotton muka yang berbeza untuk setiap sapuan ye.

3) Selepas itu bolehlah bilas wajah anda dengan air bersih. Guna NutriWhite Deep Cleansing Foam untuk kesan lebih marvellous!
Testimoni:

Selepas beberapa kali pakai Makeup Remover dari rangkaian Nutriwhite Shaklee, pendapat erna..ini juga antara must buy item selain daripada Cleanser Nutriwhite (Pencuci Muka).

Makeup Remover ni bukan sahaja untuk anda-anda yang pakai makeup. Anda yang tak makeup pun boleh pakai juga. Secara logiknya kulit muka kita terdedah dengan pelbagai kotoran disiang hari. Asap,habuk,minyak,kesan bedak dll. Boleh lihat dengan teliti pada gambar..ada gentelan kelabu daripada kulit muka selepas erna apply Makeup Remover ini pada wajah. Gentelan tu seakan tisu yang lap air. Keluar segala kotoran…

Bye whitehead, blackhead! Memang clear habis semua. Kemudian cuci muka dengan Nutriwhite Cleanser. Best!

–Puan Erna Nordiana

#Ingin menjana pendapatan 3-5 angka hanya dari rumah?     
#Anda sedang mencari produk kesihatan untuk anda dan seisi keluarga?
#Anda mencari konsultasi terbaik dari pengedar produk kesihatan anda?

Saya sedia membantu!!
 
Lots of love, 

Emi | 0132226473
Shaklee ID | 1102784
Pearl V-TA
When Health Matters Most

Anda rasa post ini bermanfaat? Feel free to like and share. Sebarkan bahagia.

No comments:

Post a Comment