Sedia membantu anda!

Hai, saya Emillia pengedar Shaklee anda di Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Penghantaran ke seluruh Malaysia.

I'm Emillia Your Shaklee Independent Distributor at Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Delivery throughout Malaysia.

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday 1 July 2015

Vitamin C Shaklee ada Bioflavonoids!

Bismillahirrahmanirrahiim..

Source: Mamafaiz.com

 

Nak tahu tak, vitamin C yang saya telan setiap hari mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah lemon, orange, grapefruit).
Bioflavonoids adalah pigmen tumbuhan-tumbuhan yang dijumpai banyak di dalam buah-buahan sitrus. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan Vitamin C dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.
Dalam banyak2 produk Shaklee, Vit C ni lah yang selalu customer repeat order. 
Sehari saya telan 5-6biji (untuk beauty,dos dicadangkan 3000mg) saya pilih Vitamin C jenama Shaklee. 1tablet bersamaan Vitamin C 553.00mg,Citrus Bioflavonoids Complex 120.00mg.
 
#Ingin menjana pendapatan 3-5 angka hanya dari rumah?     
#Anda sedang mencari produk kesihatan untuk anda dan seisi keluarga?
#Anda mencari konsultasi terbaik dari pengedar produk kesihatan anda?

Saya sedia membantu!!
 
Lots of love, 

Emi | 0132226473
Shaklee ID | 1102784
Pearl V-TA
When Health Matters Most

Anda rasa post ini bermanfaat? Feel free to like and share. Sebarkan bahagia.

No comments:

Post a Comment