Sedia membantu anda!

Hai, saya Emillia pengedar Shaklee anda di Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Penghantaran ke seluruh Malaysia.

I'm Emillia Your Shaklee Independent Distributor at Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Delivery throughout Malaysia.

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday 28 October 2014

Vitamin Sintetik Vs Vitamin Natural (Semulajadi)

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah masih lagi bernafas dalam nikmat iman dan Islam. Saya doakan kita semua diampunkan segala dosa, dijauhkan azab kubur, azab neraka, fitnah dunia dan fitnah dajjal. Moga kita semua dimasukkan ke dalam syurga tanpa hisab. ameen..

Hari ni saya nak berkongsi dengan semua perbezaan antara vitamin sintetik dan vitamin semulajadi.

Selama lebih 5 dekad, syarikat Shaklee telah menerajui barangan dan produk kesihatan secara semulajadi yang terulung di dunia.

Tatkala ramai orang lain mengamalkan penggunaan plastik dan bahan-bahan sintetik, Shaklee kembali kepada semulajadi dengan mencari bahan-bahan semulajadi yang tulen untuk menghasilkan vitamin dan beliau juga merupakan terawal mencipta bahan pencuci rumah bersifat biodegradasi di dunia!

Jom scroll untuk semak perbezaan vitamin sintetik dan vitamin semulajadi.










 Amat penting untuk kita memilih vitamin yang dihasilkan dari sumber semulajadi demi kesihatan tubuh badan kita ya. Jadi moga selepas ini kita akan lebih peka dengan vitamin yang kita ambil @ beli di pasaran.

#Ingin menjana pendapatan 3-5 angka hanya dari rumah?   
#Anda sedang mencari produk kesihatan untuk anda dan seisi keluarga?
#Anda mencari konsultasi terbaik dari pengedar produk kesihatan anda?




Saya sedia membantu!!

Lots of love, 
Emi | 0132226473
Shaklee ID | 1102784
Pearl V-TA
When Health Matters Most

Anda rasa post ini bermanfaat? Feel free to like and share. Sebarkan bahagia.

No comments:

Post a Comment