Sedia membantu anda!

Hai, saya Emillia pengedar Shaklee anda di Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Penghantaran ke seluruh Malaysia.

I'm Emillia Your Shaklee Independent Distributor at Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Delivery throughout Malaysia.

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday 29 October 2014

10 Cara Merangsang Otak Bayi

Bismillahirrahmanirrahim..



Apa khabar pembaca-pembaca sekalian? Saya doakan kita semua dikurniakan kesihatan yang baik agar kita dapat beribadah dengan lebih sempurna. Saya doakan juga kita semua menjadi insan yang berjaya dan kaya serta dikurniakan husnul khatimah dan dimasukkan ke dalam syurga tanpa hisab. cakaplah amiin.. :)

Mendapat anugerah cahaya mata adalah perkara yang paling indah dalam hidup pasangan suami isteri. Lebih-lebih lagi cahaya mata pertama. Sangat penting bagi ibu bapa untuk mendidik anak-anak yang diamanahkan oleh Allah agar mereka menjadi khalifah Allah yang hebat di muka bumi yang sementara ini. Semuanya demi menuju ke arah pengakhiran yang baik. InsyaAllah, anak-anak yang soleh dan solehah lah yang akan mengirimkan doa apabila kita sudah tiada kelak. amiin.

Hari ni saya nak berkongsi dengan semua pembaca bagaimana kita sebagai ibu bapa boleh membantu dalam perkembangan otak anak-anak kita ketika masih bayi.

Mari sama-sama kita ikuti perkongsian yang bermanfaat ini. Artikel ini saya ambil dari blog siraplimau.com. Moga bermanfaat.










#Ingin menjana pendapatan 3-5 angka hanya dari rumah?   
#Anda sedang mencari produk kesihatan untuk anda dan seisi keluarga?
#Anda mencari konsultasi terbaik dari pengedar produk kesihatan anda?

Saya sedia membantu!!


Lots of love, 
Emi | 0132226473
Shaklee ID | 1102784
Pearl V-TA
When Health Matters Most

Anda rasa post ini bermanfaat? Feel free to like and share. Sebarkan bahagia.

No comments:

Post a Comment