Sedia membantu anda!

Hai, saya Emillia pengedar Shaklee anda di Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Penghantaran ke seluruh Malaysia.

I'm Emillia Your Shaklee Independent Distributor at Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Delivery throughout Malaysia.

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Friday 26 September 2014

Di Sini Bermulanya Sebuah Cinta

Bismillahirrahmanirrahim...


Alhamdulillah... Assalamu'alaikum semua pembaca blog saya.... :) Setelah sekian lama tak berblogging, akhirnya saya kembali ke dunia blogging ni. Semoga dengan wujudnya blog ni dapat memberi manfaat kepada yang mahu menghirup madunya..

Lots of love,
Emi | 0132226473
Shaklee ID | 1102784

No comments:

Post a Comment