Sedia membantu anda!

Hai, saya Emillia pengedar Shaklee anda di Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Penghantaran ke seluruh Malaysia.

I'm Emillia Your Shaklee Independent Distributor at Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Rasa, Serendah & Rawang. Delivery throughout Malaysia.

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday 29 September 2014

11 Cara Buat Masker Menggunakan Suplemen Shaklee

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum semoga semua pembaca Pearl V-TA sihat dan sentiasa dalam rahmat Allah. Hari ini saya nak kongsikan 10 cara buat masker menggunakan suplemen Shaklee. Siapa tak nak cantik kan. Lebih-lebih lagi bila usia dah meningkat, anak dah bertingkek-tingkek.. huhu..

Apa sebenarnya manfaat cantik ni? Bukan ke kalau cantik kita akan lebih perasan, riak dan semakin nak seksi? Sebenarnya terpulang kepada individu untuk mencorakkan hati masing-masing. Kalau hati kita sentiasa melekat rasa Taqwa, InsyaAllah kita akan sentiasa ingat bahawa kecantikan diri adalah satu amanah dari Allah dan kita bertanggungjaawab untuk memelihara kecantikan diri.

Jom layan gambar-gambar cara membuat masker menggunakan suplemen Shaklee..

#1
ESP + susu + oatmeal

#2
ESP + Shaklee Collagen Powder + Vitamin E + VIVIX 

#3
ESP + plain yogurt + putih telur

#4
ESP + VIVIX + plain yogurt

#5
ESP + Alfalfa + Vitamin E

#6
ESP + Vitamin E + plain yogurt

#7
Vitamin C + Vitamin E + soda bikarbonat + air

#8
Vitamin C

#9
Vitamin E + ESP

#10
VIVIX + Vitamin E + Shaklee Collagen Powder + air/toner

#11
VIVIX + Shaklee Collagen Powder

#Ingin menjana pendapatan 3-5 angka hanya dari rumah?
#Anda sedang mencari produk kesihatan untuk anda dan seisi keluarga?
#Anda mencari konsultasi terbaik dari pengedar produk kesihatan anda?

Saya sedia membantu!!
Lots of love,
Emi | 0132226473
Shaklee ID | 1102784

Pearl V-TA
When Health Matters Most

Anda rasa post ini bermanfaat? Feel free to like and share. Sebarkan bahagia.

No comments:

Post a Comment